شرایط گارانتی مانیتور

شرایط گارانتی مانیتور

خریدار موظف است در هنگام دریافت کالای خریداری شده از سلامت فیزیکی مانیتور خود، اطمینان حاصل نماید و در صورتی که جعبه یا خود مانیتور آسیب فیزیکی دیده بود از تحویل گرفتن آن خودداری کند.

ارائه کارت ضمانت در زمان تحویل مانیتور الزامی است، این کارت با هولوگرام تاپ سرویس ایران صادر شده است و همراه با تمامی محصولاتی که شامل گارانتی می‌شوند ارائه می‌گردد. خریدار باید این کارت را دریافت کند و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد. لازم به ذکر است که به هیچ وجه کارت ضمانت المثنی صادر نخواهد شد.

پس از دریافت محصول و کارت گارانتی لازم است که اطلاعات مندرج روی کارت گارانتی را در بخش ثبت گارانتی در وبسایت ما وارد کنید تا از صحت اطلاعات مندرج روی کارت و صحت گارانتی خود مطمئن شوید تا برای دریافت پشتیبانی در آینده با مشکلی مواجه نشوید.

اگر مانیتور در طول دوره ضمانت علی رغم استفاده صحیح و معمولی دچار مشکل و یا خرابی شود، مجموعه تاپ سرویس ایران متعهد به رفع نقص محصول و یا تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب داخل آن خواهد بود و در صورتی که مانیتور قابل تعمیر نباشد آن را با محصولی که از نظر کارآیی در وضعیتی مشابه مانیتور اولیه باشد تعویض خواهد نمود.

اعتبار ضمانت نامه اولیه شما پس از استفاده از خدمات گارانتی مانند تعمیر یا تعویض همچنان محفوظ خواهد ماند. اعتبار ضمانت نامه شما فقط در صورتی که هریک از مواردی که سبب ابطال گارانتی می‌شود را انجام بدهید از بین خواهد رفت.

مسئولیت ارسال مانیتور معیوب به مرکز خدمات پس از فروش و دریافت آن و همچنین مسئولیت صدمات وارده احتمالی در حین حمل و نقل تماما بر عهده خریدار خواهد بود.

مطابق با استاندارد های تولید کنندگان، صفحات نمایش در شرایطی که ۵ تا ۸ نقطه تاریک داشته باشند مشمول تعویض خواهند شد. در نتیجه حداقل میزان پیکسل های سوخته یک مانیتور 6 عدد است و کمتر از این تعداد شامل گارانتی نمی‌شود.

در صورت بروز هر یک از موارد نقض پشتیبانی رایگان، ضمانت نامه و پشتیبانی رایگان ابطال می‌شود و خدمات با پرداخت هزینه به خریدار ارائه خواهد شد.

شرایط ابطال گارانتی مانیتور

در صورتی که زمان درج شده در گارانتی شما بگذرد محصول شما دیگر مشمول خدمات رایگان گارانتی نمی‌باشد. البته همچنان مجموعه ما تعمیر قطعات شما را با پرداخت هزینه های مربوطه برایتان انجام خواهد داد.

عدم تطابق مشخصات درج شده روی مانیتور با مشخصات ضمانت نامه و یا هر نوع دستکاری و یا خدشه یا کنده شدن هولوگرام و یا برچسبهای مشخصات محصول از روی کارت ضمانت و یا مانیتور بطوریکه مشخصات محصول غیر قابل شناسایی باشد موجب ابطال گارانتی شما می‌شود.

در صورت عدم ثبت گارانتی خود بر روی سامانه ثبت گارانتی، هیچ گونه خدمات پس از فروشی به شما ارائه نخواهد شد. همچنین ارائه خدمات فقط و فقط به شخص ثبت کننده گارانتی ارائه خواهد شد و در صورت فروش یا ارائه محصول به شخص ثالث باید این مورد به اطلاع شرکت خدمات دهنده یعنی تاپ سرویس ایران برسد تا مشخصات گیرنده خدمات تغییر کند.

لوازم جانبی و متعلقاتی که همراه با مانیتور تحویل مشتریان می‌گردند نظیر کنترل، آداپتور، کابل‌ها و … به هیچ عنوان مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش نمی‌شوند.

خرابی در اثر نفوذ مایعات، مواد شیمیایی، آتش سوزی، نوسانات برق، گرد و غبار شدید در صورتی که با چشم قابل مشاهده باشد موجب ابطال گارانتی خواهد شد.

ایجاد شکستگی، خمیدگی و فرورفتگی و تاب افتادگی در بدنه مانیتور و درگاههای ورودی و خروجی در اثر ایجاد فشار و یا اصابت ضربه موجب ابطال گارانتی شما خواهد شد.

اتصال کابل‌های رابط و یا آداپتور معیوب و یا غیر استاندارد که در عملکرد محصول خلل ایجاد کند و یا باعث آسیب دیدگی آن شود.